everythinghorzes

Expo♥

Publicerad 2011-02-06 16:10:34 i Okategoriserat,

Nu så har jag precis duschat♥
Jag gick till hästarna vi kvart i tolv så borsta expi (han fäller skit!! mycket !!9
Sen tog jag av pongo täcket och så kom sara.Och vi kolla om man kunde rida i padocken ,nej det kunde man inte och det var för  halt för att gå dit........
Så vi tränsade pongo och Expo kollade deras hovar och stack iväg vi red förbi kosshagen och  vid vägen så gick vi in på typ en sorts äng"
Men så såg jag att Expo blödde på benet så vi fick rida tillbax men vi han trava och galoppera lite♥
Dom hade skit mycket energi för isabelle är ju i sälen och då är det typ ingen som galopperar av dom♥
NÄr vi var tillbax  så var Isabelle mamma där så jag  och Sara hjälpte henne och mockade nästan hel hagen.
Sen satte vi på Expo och Pongo täcket så gick jag och Sara hem medans Isabelles mamma tog hand om  barn som ville in i hagen och klappa.Jag tog ut Frodo (min kanin) I koppel ja och sen så duschade jag ju då....
Så har min lilla (halv) dag sett ut vet inte vad jag ska göra resten av dagen. Men Längtar till Solsidan föresten I ♥ ove sundberg♥♥ bäst är han !!!!!!!!!!
Sen så är det ju PONNYAKUTEN!!!Ha det bra Hejdå:DDDDDD!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela