everythinghorzes

En rolig sak:D!

Publicerad 2011-02-24 21:03:55 i Okategoriserat,

En i klassen:Delfiner o hajar kan vara  i samma bur
Jag:Men då kommer ju hajen äta upp delfinen.
En i Klassen:Nej för hajar attackerar inte delfiner (det roliga kommer nu) så då kan du simma till en delfin om en haj attackerar dig.
Jag:*skrattar*
Och en till sak:
Alwa:Ramlade du av Fanny igår?
Jag:ja..
Alwa:hur?
Jag:hon bockade.............. assså när hästens bak ben flyger iväg  åt alla håll hihi
Skrattade as mcyket efterXD
Nu måste jag fixa lite saker ska rida Lola o pongo imon. Sen e det skola:(
Hejdå:D!
/

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela