everythinghorzes

Ehh... vet inte vad jag ska skriva???

Publicerad 2011-02-27 21:33:02 i Okategoriserat,

hehe vet inte riktigt vad jag ska skriva om?? men har ifl kollat ponnyakuten o solsidan synd att allt bara sk vara en halv timma:(!! Jag har ännu inte orkat ta kort på grejorna jag köpt men gör det imorgon.


Sitter vi facebookoch ska plugga lite mera på no-provet.

Måste sova snart för jag e super trött......................
Sitter här och e nöjd med vad jag har köptXD
Men hejdå och gonatt:D!
/

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela