everythinghorzes

Dagens inköp!

Publicerad 2011-02-26 19:23:55 i Okategoriserat,

Kom precis hem från gbg hs mässan har ont i fötterna. Såg dom från www.elevating.blogg.se  
Jag köpte:
1.En lila grimma till Lola♥
2. Ett vitt schbrak till ngn tävling elr något.
3. Ett sånt här svart ludd man kan sätta på grimman.
4. En borste.


Jag tror det var allt jag köpte idag jag längtar redan tills nästa år hehe.
Ska fortsätta sitta och slappa framför datorn nu:)
Imorgon får jag gå och kolla om grimman passar Lola men det tror jag köpte fullblod och hon e en b-ponny.
Så kan man ändra storleken:)
Hejdå:D!
/

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela