everythinghorzes

Dagen hos hästarna!

Publicerad 2011-02-14 18:06:11 i Okategoriserat,

Jag gick ner till hästarna vid två!! även fast jag skulle ner vid elvaXD det var Isabelle som var sego!
Jag började med att mocka (elr kratta ihop bajs) sen kom Isabelle och tog upp det när vi var klara så gick vi och tö mde bajset. Vi hämtade även vatten.Så gav vi Lola sin mat.Jag borstade lola medans hon åt sen när hon var klar,Tog jag joddy och Isabelle Expo.Så gick vi till en liten mini äng vid vägen. Jag tränade först att joddy skulle skritta runt mig det gick bra,Sen så tränade jag på och stegra lite det var han jätte duktig på idag♥Så skulle han gå i en cirkel runt mig igen och då bara han stanna och stegrade hela tiden :). Efter det så la jag han några gånger och låg och myste med han. När han började tröttna sprang jag med honom över ett dike (där han är tvungen att hoppa)  och så bokade han jätte mycket från ena hållet han var super söt♥ Sen bad Isabelle mig att sitta när hon lärde Expo stegra från marken. Sen så hoppade jag lite till med Joddy och efetr det gick vi tillbaks till hagen.Då skulle Isabelle rida Lola så då kunde jag ta pongo vi skrittade bara på långa tyglar till pizzerian och tillbaks det var sjukt kall frös som en gris jag som tog mina tunna vantar idag för det kände hyfsat varm :) När vi var tillbaka så fyllde i på hö och gick hem. Nu sitter jag och kolla lite till på despret houswife har hela serien!:D
Kolla också Isabelles och hennes kompisars blogg (som dom har ihop) www.elevating.blogg.se och Isabelles privata blogg www.lolaissa.blogspot.com Bloggar kanske mera sen Isabelle kommer nog lägga upp bilderna  på hennes  blogg men lägger  upp dom här senare idag kanske :D Hejdå :D
/Olivia♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela