everythinghorzes

Bilder imon.....

Publicerad 2011-02-21 21:09:56 i Okategoriserat,

Imon kommer det bilder lovar.Har inte hunnit blogga idag men jag har tränat joddy och ridit lola lite måste sova nu mamma står o skriker på mig så jag måste sova nu tidigt!
Tränade mest backa med Joddy för han går på en typ så han msåte lära sig o backa han har blivit duktig på det kanske tar med kameran när jag går ner nästa gång??
Lover ifl att det kommer bilder imon efter att jag ridit (på ridskolan) hoppas jag får Fanny hon är skit rolig för hon bockar o så!!:D!!
Ska ifl sova nu men skriver mera imon efter ridningen tror jag kanske innan hejdå:D!
/

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela