everythinghorzes

Bilder

Publicerad 2011-02-20 18:07:19 i Okategoriserat,

Ska ladda upp  bilderna men först måste jag fråga min syrra hur man gör kommer bilder från i förr går o kanske från idag?Hae duschat och ätit kom hem från hästarna vid tjugo i fem. Dagen:Gick till hästarna klockan ett. Gick tidigare än Isabelle o Sara för att ta ut Joddy. När jag kom krattade jag ihop bajsat och tricktränade Joddy lite i hagen,Sen gick jag till en min äng bredvid hagen och tränade Joddy där med t.e.x stegar,backa (stavning) buga och lite så sen gick jag till baks och började borsta Lola.Sen kom Sara och sen Isabelle.Dom fyllde på hö och mockade. Närdom var klara med det så tog Sara Pongo,Isabelle Lola och jag Expo vi gick runt lite o stannade vid fotbollsplanerna. Medans issa tränade Expo låg sara och sola  på pongo:) medans jag satt o gosade med Lola. Vi gick sedan tillbaks och sa hejdå till dom o gick. Var hos frodo imorse han är typ galen på morgon om man tar hans morot rusar han runt buren som en galning i 9821367456974697 kilo meter i timmen!!!!!
Men nu ska jag sitta mera vid datorn o vänta till ponnyakuten/solsidan.
Hejdå!!:D
/

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela