everythinghorzes

Vädret kan gå här ifrån!

Publicerad 2011-12-14 19:30:24 i Okategoriserat,

Haha bara dom i min klass som fattar ;)

Men man blir så  omotiverad och orkar knappt med någonting när
det är sånt här väder,Regn,blåst och kyla!

Såhär kommer lite tips hur man blir mer moitverad oså när det är sånt här väder :

* Boka in något kul som att tävla eller träna osånt det gör en gladare lovar :)!

*Om du  rider, och ska gå på GBG HS kör en köplista och börja spara :)

*Shoppa haha det gör mig ialfall glad !
Hoppas det hjälpte er lite,kom inte  på något mer nu ni får gärna skriva tips i
en kommentar också :D!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-12-14 20:50:35

kolla på en bra blogg, tex Olivias



kolla på roliga klipp på youtube

Postat av: Olivia

Publicerad 2011-12-14 21:17:37

Hihi söt du är :)

Postat av: :)

Publicerad 2011-12-14 22:19:25

:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela