everythinghorzes

This or that!

Publicerad 2011-12-21 22:44:20 i Okategoriserat,



Skimmel eller Svart
Läromästare eller Unghäst
Häst eller Ponny
B-ponny eller C-ponny
Dressyr
eller uteritt
Köpa utrustning till hästen
eller köpa kläder till dig själv 
Travare eller Nordsvensk
Studs eller Kombination
Vanliga byxor eller Ridbyxor
Blå eller Mörkgrön
Arab eller Islänning
Fälttävlan eller Hoppning
Grön eller Röd
Tv eller Dator
Simpsons
eller Family guy
Ridhus eller Paddock
Sommar eller Vinter
Göteborg eller Stockholm,Göteborg såklart ;)
Litet stall eller Stort stall
Rida B-ponny
eller Rida storhäst,B-ponny men det är grymt roligt att rida storhäst :D
Ridskola eller Privat
Ländtäcke eller Ridtäcke
Svart eller Brunt läder
Irländsk ponny
eller en svensk ridponny 
Globen eller Scandinavium ,Har aldrig varit i globen men med tanke på gbg hs säger dom flesta att

gbg hs är bättre ;)!
Skäck eller Mörkbrun
Stora hagar
eller Små hagar 
Trekombination eller Tvåkombination
Dressyr eller Gymkana
Lindor eller Benskydd
Stegra eller bocka 
Sto eller Valack
Handskar eller Inte  
Svinkallt eller Jättevarmt ute

Om ni vill får ni gärna komma med andra förslag :)!

Kommentarer

Postat av: Emelie Palmén - ponylove.blogg.se

Publicerad 2011-12-22 14:41:53

Går det bra om jag "lånar" dessa av dig?? :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela