everythinghorzes

Ovanlig morgon :´(

Publicerad 2011-12-05 13:01:53 i Okategoriserat,

Imorse när jag skulle gå ut till Frodo som vanligt såg mamma ett rådjur i trädgården (som vanligt)
jag märkte genast att h*n vrålhalta på ena bakbenet..

Så jag tvingar genast mamma att ringa polis eller något liknande som kunde ta
hand om djuret,Sen efter ett tag kommer en jägare och säger att
det finns ingenting man kan göra. Man kan inte försöka fixa ett vildjurs ben det går inte :(

Så för kanske 10 minuter sen sköt han honom/henne :(
Det enda man hörde var ett skott sen en liten kvädjande sen var det över :(

Inte direkt en vanlig morgon,Hoppas eran varit bättre

/Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela