everythinghorzes

Julpynt! =)

Publicerad 2011-12-11 14:16:34 i Okategoriserat,

Förmiddagen har gått åt att julpynta så nu är granen och hela kitet uppe :D
Skulle åkt och handlat julklappar med min syster men hon orkade inte skit också !

Kanske hinner åka till torget med mamma innan dom ska  på någon glögg sak.

Förövrigt har min kanin rivet mig på ögonlocket,bredvid ögot,på ögonbrynet och  i ögat
så jag har extremt ont där och har värsta ärret typ :((

Btw,SKa ut och ta lite bilder senare sen blir det plugg


/Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela