everythinghorzes

Jul this or that

Publicerad 2011-12-23 10:58:00 i Okategoriserat,

Dom orden som har ett utropstecken franför sig är det ordet som jag väljer :)!

Pepparkakor -! Lussebullar
Ischoklad - !Marsipan
!Köttbullar - Prinskorv
Julkorv - !Julskinka
!Revbensspjäll - Janssons frestelse
Glögg - !Julmust
!Ge - !Få
!Hemma - Borta
!Utomlands - !Sverige,Thailand <3
!Mysteriet på Greveholm - Dieselråttor och sjömansmöss
!Chokladkalender - !Paketkalender
Plastgran - !Äkta,vi har plast gran för min bror är allergisk :/
/Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela