everythinghorzes

Godmorgon!

Publicerad 2011-12-19 08:28:44 i Okategoriserat,


Japp såhär ser dte ut hos mig nu,Kålsvart!

Har iallfall sovmorgon tills klockan 9:00 men jag gick upp vid 7:00 så jag kunde se på
julkalendern och inte behöva stressa så jag är typ klar med allt nu och pappa är
snäll och skjutsra mig till skolan,Skönt ;)

Ikväll är det ridning på Borka allra sista ridningen i denna gruppen iallfall.

Vi ska typ hoppa poänghoppning desto högre man hoppar desto mer poäng får man
vi får se hur de går. Jag och Carro har bestämt att hoppa barbacka också haha :D!

Rakbilderna på Lola kommer ikväll och allt annat jag lovat kommer under lovet :D!

/Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela