everythinghorzes

Expo & Lola =)

Publicerad 2011-12-02 20:44:17 i Okategoriserat,

Hej stack till hästarna en stund med Isabelle sen,Först gjorde vi
allt som ska göra såsom att mocka,fylla på hö och ge vatten.
Sen borsta jag av Expo och red iväg med Isabell på Lola,Så red jag lite på Lola
en bit också. ( Vi skrittade bara)
HAr precis ätit klart mina undebara nudlar och ska fortästta kolla klart på lite repriser på
olika program på datorn.
Imorgon ska jag först rida Lola  vi ska rida dressyr med sadel och jag vill ha som mål
att få henne mjuk och kvick på hjälperna jätte taggad =)!
Sen klockan 18:00 ska jag hem till en i min  ridgrupp så ska hon ha poolparty och ifall
jag hinner ska jag försöka sticka till torget en sväng där emellan ifall det går.

Kommentarer

Postat av: PONNYSKRUTTARNA - sandra

Publicerad 2011-12-02 22:24:05

Hej jag har frågestund på vår blogg, klicka gärna in och fråga några frågor!



http://ponnyskruttarna.webblogg.se/2011/december/f-r-a-g-e-s-t-u-n-d.html#comment

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela