everythinghorzes

Det går inte att beskriva :´)

Publicerad 2011-12-19 21:47:15 i Okategoriserat,

Idag stog det poänghoppning på schemat! Man fick så många poäng hur höjden på hindret
var! Galen som jag är så frågade jag om man fick rida barbacka  så Greta  och Carro
joina mig så vi hoppa barbacka (y) Kul!
Förutom att Solis gick omkull och blev halt och Martin (hästen) bockade av en tjej 2
gånger...
Aja hoppade först 60,70 och sen 80 ååå älskade häst. Jag är såhäääääääääääääääär
glad. Gick verkligen superduper och han var jätte rolig att hoppa barbacka ! :)
HAHa som ni förstår är jag lite ..glad typ vi har ju lov imorgon också hörs
/Olivia


Dagens outfit!

Borka:
*Tänkte ha mina silvriga catago boots som han var super snygg i men
jag ville typ inte slita på dom haha ;)

*Sen snurrade jag glitter på pannbandet och en knopp i pannan ♥♥♥

-JAG ÄLSKAR DIG VÄRLDENS FINASTE ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ :´)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela