everythinghorzes

Dagens ridpass 13(!)/12

Publicerad 2011-12-13 22:13:49 i Okategoriserat,

Sankta lucia ge mig en tia inte en femma för femman är hemma =)
Ridpasset gick über bra! Vi skulle hoppa serpentiner så det  låg ett hinder på medel linjen
som man skulle hoppa i serpentiner,Och i slutet hoppa vi rakt upp så vi hoppa
hindrerna rakt även fast dom var snea eller vad man ska säga haha :)
Förövrigt är jag jätte glad för att jag har bytt till en högre grupp & hoppgruppen har
bytt till hoppspeciealen och jag ska antagligen hyra Borka för en dag eftersom
vi maila direkt när vi kom  hem så nu är det bara att hoppas !

/Olivia *Lägger upp bild på min utklädnad imorgon*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela