everythinghorzes

Dagens ridpass 12/12

Publicerad 2011-12-12 20:08:43 i Okategoriserat,

Red Borka idag :D♥ Han var seg och ville gena rätt mycket
men jag är nöjd ändå,han hade en bra takt och lyssna så jag är nöjd :)!
Imorgon ska vi ha lucia tåg i skolan vilket betyder att vi börjar halv åtta (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
Sen är det hoppträning på kvällen.
Btw,SÅ har jag och Carro pratat om att hyra Borka och Coolman på annan dag jul
så är lite exited  ifall vi ska göra det kuuuuuuul!
Nu ska jag plugga,äta mat och typ fixa det sista inför imorgon.
(Kan ta kort på min utklädnad om ni vill ?Den är nämligen lite onormal)
/Olivia

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2011-12-12 22:19:33

Jag vill lätt se :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela