everythinghorzes

Awesome dag!!

Publicerad 2011-12-22 23:06:53 i Okategoriserat,

Först gick jag till hästarna där Jessie (www.dressyrfjollorna.blogg.se) och Isabelle (www.elevating.blogg.se)
väntade,Red Expo lite och han var fin pigg oså :D!
Sen gick jag hem och åt och duschade och åkte hem till Issa så kollade vi på tv lite.
Efter det skulle Jessie och Issa göra den där "om 400 gillar går jag till ica och fyller en vagn och ropar mange bjuder"

HAHA så filma jag när dom gjorde det asså guud vad kul!!
Vid tio-tiden åkte vi hem igen fast jag åkte hem till mig och dom till Issa haha ;)

Grymt kul dag och längtra redan tills gbg hs då jag ska träffa fjollan igen :)!!


/Olivia


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela