everythinghorzes

Visste du att....

Publicerad 2011-08-16 11:00:00 i Visste du att...,

Det finns reflex spray på ponnyprakt för 245 kr! :)
såhär har ponnyprakt skrivit om den:
C me® är en ljusreflekterande produkt som är revolutionerande på så sätt att den inte ger någon missfärgning eller strukturförändring av underlaget den appliceras på. Det betyder att den klädsel man bär inte blir missprydd eller att det skulle påverka den personliga image man önskar hålla i sammanhanget.

Särskild hänsyn har tagits vid utvecklandet av denna för att minimera risken för hudirritation hos djuren. Tänk på att inte applicera sprayen på blöt päls.
Reflexspray "C Me" för häst

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela