everythinghorzes

Trök!

Publicerad 2011-08-21 21:53:38 i Okategoriserat,

har bara siuttit vid datorn och degat hela dagen.....
Men såhär såg väl dagen ut.
Vaknade
satt vid datorn
Goasde med Frodo och lät han springa i sin hage
åt mat
satt vid datorn
köp0te muffin & bj
kolla på tv och åt bj
satt vid datorn
åt mat
satt vid datorn........
hahahahhahaha sncka om datorNÖRDDD...
Nämen imorgon ska jag tikll stalelt och rida vem? Det ahr jag ingen aning om..
kommer nog lite bilder på ridskolehästarna fast inte när jag rider,För jag har ingen
som kan fota mig :/ Så direkt när jag ahr ridit så bär det av til skolan ..
Så är det såkallat kick-off  förklarar bättre vad det är imorgon :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela