everythinghorzes

Spöregn-.-

Publicerad 2011-08-27 19:36:03 i Okategoriserat,

När jag gick till Lola så regnade det ingenting,Men sen när jag väl var där så öste regnet ner-.-
tillslut kunde  inte jag och 'Issa & Emma vänta så vi red till sommarhagen i ösregn. När vi var framme så red vi till fotbollsplanen.
så galopperade jag lite där och lola var jätte pigg och glad :D♥
Sen red vi tillbaka så putsade jag tränset och åkte hem ;)
Även fast dte typ låter osm jag var där kort så var jag där från 12:30 till ca 17:00 så det blev ju ett tag trots allt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela