everythinghorzes

Kortfattat om veckan i Italien!

Publicerad 2011-08-09 10:45:49 i Okategoriserat,

Måndag:Vi kom fram ganska sent så vi gick & åt direkt,När vi hade ätit kalrt hade klockat typ hunnit bli halv 12 så vi gick & la oss :D

Tisdag: Det var strålande sol hela dagen så vi låg & solade o badade hela dagen på stranden,Sen på kvällen gick  vi ut och åt,Åt även världens godaste chokladglass (:

Onsdag: Vi låg & solade hela onsdagen med ;)

Torsdagen: Vi åkte till Sanremo för att shoppa emn det fanns inte en enda parkering plats i hela
staden. Så vi åkte till ventimiglia.Där ´fanns det typ inget roligt så vi åkte tillbaka till lägenheten.

Fredagen: Vi gick och hyrde tandem cyklar i en timme :D (Tandem cuklar är sånna som man cyklar två på ;))
Så cyklade vi till sanremo & tillbaka. Det avr sjukt varmt när vi cyklade :) Sen på kvällen
åt vi middag med Pappa kompis & hans familj som bor i Italien :)

Lördag:Kommer inte ihåg vad vi gjorde under dagen,Men på kvällen åkte vi till Taggia & såg på enorma fyrverkerier!Det höll på i typ ca 20 min! (:

Söndag: Så solade vi nästan hela dagen,Men vid 4 tiden började det  bli lite molnigt men det kom
aldrig något regn ;) Vi gick också förebi en marknad där jag köpte en ljusrosa ull kofta!

Måndag: På morgonen åkte vi till Monaco & kollade på alla enormt stora båtar,Sen åt vi mat där & gick runt lite.
Efter det hade vi tänkt shoppa lite i Nice men det fanns inga parkering platser så vi åkte till flyget & gick runt på flygplatsen :) På flygplasten köpte jag en parfym.

kommer ett inlägg om det jag köpte :)/olivia