everythinghorzes

Inte hunnit blogga..

Publicerad 2011-08-18 19:54:36 i Okategoriserat,

För igår så gick jag till hästarna vid 10,Så fotade jag Isabelle hela dagen
typ :D Fick även rida en liten stund på Expo♥ Vi var
där i 11 timmar :o Sen så åkte jag & isabelle & Felicia
hem till Felicia så sov vi över :D Vi kollade på never say never  & bad teacher...
Idag så kom vi till hästarna vid 12-13 tiden,Så  skulle Iabelle & Felicia hoppa,Så jag fotade dom
heldagen ( ca 6 tim :O)  Bilderna från när jag red Expo kommer
imorgon eller senare ikväll ;)
/ olivia


Smakprov :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela