everythinghorzes

Imorgon?

Publicerad 2011-08-18 23:33:11 i Okategoriserat,

Då så ska jag antagligen ha en riktig slapp dag, Sen senare på kvällen
så ska jag & mamma åka & köpa kaninmat m.m
Så ska vi nog åka och kolla lite på secon saddle :D
Förästen så kom  nyss jultidningarna & jag är nästan säker på att jag ska sälja  :D!
För det fanns as balla saker på en nivå,Men jag är inte säker ifall jag kommer dit :/
Nu ska jag typ gå & lägga mig snart. För jag är grymt trött,För vi gick & la oss.. Riktigt sent!
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela