everythinghorzes

Hästarna!!

Publicerad 2011-08-24 20:56:31 i Okategoriserat,

Hej skrev ett ganska långt inlägg nyss så skulle jag lägga till en bild så loggades jag ut
för jag hade visst varit inne för länge :(((
Mne ska skriva lite kortfattat om det jag skrev ;)
Jag kom  nyss hem från hästarn aoch tog en rejäääl dusch,Ungerfär halva passet eller
vad man nu ska säga så red jag pongo sen ca andra halva så red jag Lola :)
Vi gjorde inget speciellt red bara runt lite och galopperade lite oså ;)
/olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela