everythinghorzes

Gårdagens ridpass!

Publicerad 2011-08-24 15:42:16 i Okategoriserat,

Jag red som sagt Borka. Vi hade typ markarbete eller vi tog det rätt lugnt.
Men först så gick vi över lite bommar ochsånt sen så hade vi en bom och så skulle man göra en skänkelvikning
intill väggen..  Eftersom jag inte gjort det många gånger innan så är jag faktiskt
rätt nöjd för dte gick jätte bra med skänkelvikningarna :D
efter dte så hade vi först 4-5 bommar en ett kryss på ca 60 cm,Så hoppade vi det några gånger..
Och i slutet så hade vi två "hinder på ca 70?? Så hoppade vi dom :)!
Jag är jätte nöjd med ridpasset faktiskt eftersom det var första gången på länge jag red han ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela