everythinghorzes

Dagens ridpass!

Publicerad 2011-08-22 20:38:28 i Okategoriserat,

Idag red jag på en häst även kallad Toto * Total touch* uttalas Totto..
Iallafall så sa vår ridlärare att hästarna behöver komma igång lite så det blir ingen galopp.
Mne vi red ut en stund för st ca halva lektionen sen så red vi i paddocken halva.. Men vi öva på att
forma hästarna och typ ställa oså. Men det gick super duper mega bra :D
Men jag har en sak jag funderar lite på... Hon sa att vi inte ska galoppera nästa gåpng heller
och vi har hoppgrupp imorgon!? Det blir ju inge kul om man inte får galopperapå en hel hopplektion..
Men jaja det löser sig nog ;)  Jag hade med mig kameran men hann inte fota något på hästarna ;)
Nu har iallfall jag och mammavarit på kick-offen vi hann typ inte med någonting men en korv hann jag iallfall
få i mig xD Vi har även as gött shema denna veckan 9-14 varje dag *like*
Men nu ska jag gå ner och äta min kära B & J half baked♥♥♥
Är seriöst beroende! :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela