everythinghorzes

Äntligen!

Publicerad 2011-08-23 15:54:22 i Okategoriserat,

Eller kom hem för ca en timme sen.. Men alla har typ skrivit att första skoldagen var kul
men jag typ höll på att somna hela dagen :/
vi fick iallfall vårt schema vi slutar halv fyra en dag :OO!!?? Asså halv fyra för att bara gå i 5:an
dte är sicckk,Kommer typ dö då men jaja.... Men vi slutar typ två alla andra dagar så jag gillar nog vårt
schema ändå ;) Vi har inga sovmorgonarheller :(     Nu ska jag gå och äta lite sen ikväll är det hoppträning.
eller markarbete då,För hästarn ahar inte hoppat på ......5-6 veckor så man får ta det lite lugnt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela