everythinghorzes

Ullared inköp!

Publicerad 2011-04-21 20:04:23 i Okategoriserat,

Heejj kom hem vid fem från Ullared
Det var riktigt kul faktiskt,Förutom bråken med syrran med det löste sig
Inköp:
*2 Nosludd där det står ÄGER
*2 ridbyxor ett par som är knäskodda & beiga, & ett par som har jeans färg med en svart helskonning
* Massor av godis!
*En popcorn burk som är skitt storr
*Tävlingskavaj!:)
*En ljus rosa tubscarf
* 2 par stövelstrumpor som är röda
* 1 par ljus blå rutiga ridstrumpor
* Ett bubbelsvärd xD
* En ryktlåda med massor av ryktsaker
* lösnaglar


Det var det jag köpte idag :D
Kanske kan lägga upp det på bild om jag HITTAR kameran:( Har tappat bort min kamera........ Måste hitta den så ni får se bilderna från hästarna i onsdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela