everythinghorzes

Dagen..

Publicerad 2011-04-14 21:01:05 i Okategoriserat,

Jag gick till hästarna vid 6 så mockade jag och Joddy var på riktigt bus humör och dom andra med;))
Så joddy typ stegrade skitt högt på dom andra och sprang runt i hagen och bockade xD
Synd att jag inte hade med kameran;(

Sen  klockan sju gick jag hem så gick jag & Natta ut och sålde majblommor :D Så nu har jag sålt för 500 :)
Tycker det är rätt fuskigt eftersom jätte många klasser som säljer majblommor fick sluta tolv för att gå och sälja direkt :( För man fick börja sälja klockan tolv. Men eftersom vi slutade tio över vå kunde inte jag sälja förens kvart över tyypp......

Kom på en sånhär vits eller vad det heter xD ;): Jag är fet du är ful jag kan banta vad kan du? xD

Men det är ju såklart insidan som räknas och alla är fina på sitt sätt♥

Nu ska jag göra läxan sedam ska jag försöka lägga mig TIDIGT ikväll :D
Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela