everythinghorzes

Stallet !

Publicerad 2011-04-18 20:04:44 i Okategoriserat,

Idag så var jag inte hos Lola & dom istället åkte jag hem till Greta istället, Vi passade hennes grannes hundar & åt på triumf (stv?) Sen vid klockan tre åkte vi till stallet där mötte jag Carro så var jag med henne medans Greta red
Sen så var jag & Carro med Nicole ett tag.. Så typ mockade & tog in den nya hästen GrAnD!



Så typ satt vi & pratade och typ gick runt... Sen kom mamma klockan halv sju,sju? Så åkte jag hem och tog ut Frodo sen satte jag mig vid datorn & nu ska jag äta för jag har inte ätit sen tre?

Hejjdå
/olivia


Imorgon blir det hoppning på Borka & Teori (tror jag?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela