everythinghorzes

Sjukt Varmt!♥:)

Publicerad 2011-04-09 15:27:46 i Okategoriserat,

Det är just nu 20 grader i solen = Sommar♥
Idag så blev det en hästfri-dag p.g.a först åkte vi till hööks!
Sen så åkte vi till allum :)
Så kom vi hem nu ;)
Ska ringa någon kompis, Men framför datorn ska jag inte sitta och ruttna bort idag iallafall :D
Från hööks!

Sånna här köpte jag  379 kr ;)


& dessa fast utan att det står crw. 99 kr
Från allum!

Denna från h&m! 149 kr.

Hittade ingen bild..


En vit blus från h&m för 149 kr!

Hittade ingen bild..

Turkost linne från h&m 39,50 kr!


Sånna här fast med strumpor 79 kr!

Hittade ingen bild...
En vit/svart randig tunn tub scarf;) 199kr!

Alla bilder tagna från google.

Men jag kan ta kort senare, Gjorde det inte nu för jag hittade inte kameran :D
Köpte även en leksak till frodo, Och torkade morotsbitar, och typ gnagar godis :D
Har aldrig köpt något godis till han ( eller morot,grear och knäckebröd förstårs)
Men han tyckte det väl var helt okey, Leksaken däremot var han mer sugen på att gnaga på! xD
Hejdå/olivia




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela