everythinghorzes

Seg uppdatering!;)

Publicerad 2011-04-16 17:55:31 i Okategoriserat,

Fullt upp idag ;)
Först gick jag till hästarna gick med Joddy så släppte vi honom så han fick rejsa!
Sen gick jag hem klockan halv två, Så var mormor & morfar där... så typ fikade vi till halv fyra!:)


Sen så gick jag till Natta sen gick jag hem klockan fyra så satt jag vid datorn lite. Sen skulle mamma ut och gå så jag hängde med henne, Vi gick förbi hästarna och gissa vad jag såg♥♥????
Lola och Joddy stog och kliade varandra på manken så gullligt!!♥♥♥♥♥♥♥
Sen stog Lola och slickade joddy på ryggen en stund xD <3
 & nu sitter jag och kollar era bloggar och är inne på fb m.m....
snart kommer ett "svar på kommentar" unlägg ;)
Hejdå
/olivia:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela