everythinghorzes

Saker ni inte visste!

Publicerad 2011-04-14 20:57:52 i Okategoriserat,

* Jag HATAR fisk, men jag tycker det är helt okej med fiskpinnar;)
*Jag ska tävla nästa söndag i hoppning..
*Jag vill börja i gymkhana
*Min kompis har världens konstigaste profil bild..
-Såhär ser den ut xD-
*Har sålt majblommor för 500 kr (om man räknar med dricksen)



Var hos hästarna i en timme och tricktränade och mockade och gosade med hästarna sen gick jag och Natta och sålde maj blommor till halv ni xD


hejdå
/Olivia

Kommentarer

Postat av: Alwa

Publicerad 2011-04-16 08:22:29

vem har sagt att du får lägga ut min profilbild?

jaja... du får väl det då!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela