everythinghorzes

Med & tävlar om ett gästinlägg hos teamSL!

Publicerad 2011-04-17 16:01:02 i Okategoriserat,

Det skulle ju såklart vara helt awesome att få blogga hos teamSL inför flera tusen läsare;)
Sen så hade det ju varit kul om man hade kunnat göra lite reklam för sin blogg eftersom jag inte  har speciellt mkt läsare så kommer nog dom flesta iallafall gå in och kolla ;D
Det hade varit väldigt roligt att gästblogga hos TeamSL!
Sen får man skit mkt pepp genom att kolla statusen och se att man har fått fler läsare genom att ha blogga hos teamSL:)
Det var allt för mig,Tack för en grym blogg med läsvärda inlägg :)


 Besök
: www.teamsl.blogg.se



/Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela