everythinghorzes

Litee dåligt med inläggen idag..

Publicerad 2011-04-04 21:00:22 i Okategoriserat,

Men imorgon kommer det inte bli bättre för jag ska ju rida i hopp-gruppen på kvällen o rida i min vanliga grupp också.
Men men jag gick ner till hästarna redan vid fura och krattade ihop skit och fyllde på hö. Sedan så gav jag lola mat. Medans Lola åt så ryktade jag henne och hon var skit lerig..
Så tränsade jag henne och skrittade lite vid trottoaren en stund ;)
Så gick jag tillbaks och tränsade Pongo och skrittade och travade lite vid typ galopp-sträckan han var skiit pigg!
Så gick jag tillbaks och gick lite med Joddy sen gick ja tillbaka till hagen och satte på pongo och joddy täckerna:D

!



Lite av tävlings bilderna :)))♥
/

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela