everythinghorzes

Låång dag!

Publicerad 2011-04-19 22:19:53 i Okategoriserat,

Var hos hästarna & typ mockade solade ryktade Lola noogrant m.m.
Sen red vi till askim och dopade hästarnas fötter, Sen var jag tvungen att skynda mig hem
för att åka till ridningen så jag fick snabbt packa ihop alla saker.....
När jag kom dit såg jag att det var teori.På teorin så knoppade vi manar mina blev hellt failade dom såg helt KATASTROFALA ut! Dom som jag gjorde i pannlugggen blev ifl snögga:)
Borka var mega pigg idag och helt uppstressad! Så han visste inte vilket håll han skulle gå till så han vände tvärt emot där jag styrde, så ville han inte gå ut i hörnerna... :(
Men han vägrade bara 1gång;)
Nu måste jag fixa lite andra grejer så godnatt!
/Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela