everythinghorzes

Kollar på talang!

Publicerad 2011-04-22 20:57:55 i Okategoriserat,

Sitter & kollar på talang just nu för min brorsas kompis var med & uppträde! om ni undrar vem det var var det han med röd skjorta som trummade på soptunnorxD



Idag har jag verkligen haft en heldag hos hästarna! gick dit klokan elva så mockade vi & borstade vi hästarna, sen bestämde vi att vi skulle gå & bada med hästarna så jag sprang hem & hämtade shorts(stv?) & handuk.
Så gick jag med Joddy & issa tog pugge & felicia lola......
& jag är lite stolt för jag doppadee HELA mig o simmade lite.. Det var jätte kul att simma med Joddysen♥ Sen så simmade jag lite med Lola♥
Medans alla skulle ta på sig så hållde jag joddy & lola och båda försökte rulla sig i sanden o typ joddy vek ihop bena men jag han stoppa honom......men inte lola.... som han rulla sig 2 gånger! HahaxD eftersom Felicia & issa hade kläder så fick jag springa i & bada lite till med Lola.....
När vi kom tillbaka till hagen så tränsade Issa Expo & tog han så tog jag Pongo & felicia lola, Så gick vi till bb-hallarna.. DÄr vi ställde upp massa hinder så släppte vi Pongo & lola så dom fick gå & beta medans Expo tränade!
Efter Expo var riktigt svettig & skummig så skrittade jag runt honom lite sen red Felicia honom & sen red jag honom.
Efter ett tag blev han riktigt bockig så han boackde så fort jag börja galoppera & eftersom jag red barbacka så bara han gjorde en tväärsväng & börja bocka flög jag av:( Men jag landade jätte mjuk så det är ingen fara:)

Sen så red vi tillbaka och gav dom vatten & hö sen gick jag hem!:)
Hoppas ni haft en lika bra dag som jag

Pugge pogs mule!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela