everythinghorzes

Klant!

Publicerad 2011-04-06 14:51:03 i Okategoriserat,

I slöjden idag så hade jag min älsklingströja på ig så råka jag spilla färg och jag trodde att man inte kunde få bort sånt i tvätten så jag försöktte  klippa bort färgen (Det är en plysch tröja) så typ försvann allt så fanns det typ pytte lite färg kvar så klippte jag bort det så kom det ett hål :( Mamma  kanske kan fixa det på något sätt :)






Ska iallafall göra läxan,städa rummet,hoppa med Frodo och sen gå till hästarna :)
Ni får ett till inlägg senare!




Ganska stooor skillnadd(Det är en från när ja var liten och en  från typ 3 veckor sen)

puss
/olivia

Kommentarer

Postat av: Alwa palwa isse palwa

Publicerad 2011-04-08 19:41:43

SÅ jäävla söt om man nu får säga så!!!!!!!!!!!<3<3<3<3<<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<33<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela