everythinghorzes

Kallt! :/

Publicerad 2011-04-08 22:20:51 i Okategoriserat,

Hängde me mamma & pappa på Syrrans fotbollsmatch ich jag ångrade mig!
Det var mega kallt :/
Gick hem från Ebba klockan fyra, Snabbt hem och byta om sen gick jag & Issa ner till hästarna.
Där hade Felicia mockat så vi bara ryktade och red iväg (Red Expo♥)
Eftersom dom tog sprutan igår så tog vi det lungt idag med. Vi red mest runt bland husen;)
Sen så kom jag hem typ halv sju så tog jag ut Frodo och hoppade med han, Eller jaa han hoppade & jag sprang bredvid xD
Sen så gosade jag med honom inne :D
Klockan halv åtta gick vi till fotbollsmatchen tills nioo:))

Lola räcker ut tungan & Pongo blundar♥

/Oliiva

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela