everythinghorzes

Jobbig skooldag!

Publicerad 2011-04-26 19:35:10 i Okategoriserat,

Det har varit en skit jobbig skoldag efgtersom jag varit jätte hes & ont ihalsen m.m :(

Sen vare ju ridning & jag fick Indie♥ Han är b-ponny,Vit,Med typ ljusblå jätte coola ögon♥,Han är även pigg!:)
Först skrittade vi ut en tur runt skogen :) Sen gick vi in till paddocken & övade typ  mkt på Halt-galopp.Halt gaolpp o.s.v
Han var svvinn rolig att rida så det blev mkt galopp ;)
Sen åkte jag hem & åt glass xD
& nu sitter jag här...
Sitter vid facebokk & ska snart plugga inför matteprobet vi ska ha på torsdag som vi fick reda på IDAG?!
Sen har vi engelska+glosor & mattepappaer :(
Tack för alla fina kommentarer♥Ni ska veta att jag läser varenda än NOGA♥


Kommer en svar på kommentar senare!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela