everythinghorzes

Hissar/Dissar!

Publicerad 2011-04-18 22:20:51 i Okategoriserat,

Det var länge sedan jag hade en Hiss/Diss så nu tänkte jag ha en ;)

*
Tretorn!

Bra saker: Dom är super snygga!

Dåliga saker: Dom är ganska dyra & vissa jag känner som har sånna säger att dom har gått sönder direkt:(
Så jag skulle nog inte köpt dom ;( Men om jag vann en miljon...LÄTT :)


Horsehead ridstövlar!
Bra saker: Dom är super sköna och super snygga! Dom har ett bra pris ;)
Dåliga saker: Kommer typ inte på något xD :D








Nu ska jag sova så blir det heldag med hästar imorgon då!
/

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela