everythinghorzes

Hej :)

Publicerad 2011-04-01 14:53:54 i Okategoriserat,

Kom hem från skolan  för en timme sen ;)
Gött med helg :)  Var på macdonalds efter skolan men jag blev inte mätt
så jag ska äta något mera;)

Ganska ointressant men jaja..


Issa ska ringa när hon ska ner till ponnisarna (o expo)
Så ska hon raka dom hemma hos mig :D

Hittade denna sötis bild  på Joddy i vintras♥♥

En häst på landet och min kompis grannes hästar på landet ;)
Bild 1:
Shakira
Bild 2: Den bruna heter madicken och hennes föl heter lisabeth men kallas lisa ;)♥



_______________________________________________________________________________________
Mer vet jag inte vad jag ska göra idag men bloggar mer om det senare ikväll ;)

Heejdååå:)


//

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela