everythinghorzes

Har inte orkat blogga förän nu;)

Publicerad 2011-04-15 21:45:15 i Okategoriserat,

Gick till hästarna vid fyra.. Så hade Felicia mockat mockat och borstat Lola, Så bortsade jag Joddy lite snabbt..
Så funderade vi lite vad vi skulle rida. Så sa hon att vi kunde gå till hennes båt där hennes Pappa var ;)


Så gick vi dit, Sen gick vi till bb-hallarna och så satte jag upp några uppvärmningshinder till Felicia...
Sen satte jag upp lite högre, Efter en stund lät Felicia vila så tog jag Joddy och travade en stund med honom så han också skulle värmas upp så hoppade jag med han!! Måste påpeka att han hoppar jätte högt och är grym för att vara snart 2 år! Dessutom vägrar han aldrig♥
Sen så gick vi tillbaks till hagen och så trixtränade vi lite med Expo och Pongo♥
 Sen gick jag hem vid 6 och duschade & åt sen gick jag ner till Ica så sålde jag majblommor...
Sen så kom jag hem åt och nu sitter jag heree :)
Idag så har jag namnsdag :DDD♥ Okej det är faktiskt inget speciellt med det xD
Nu sitter jag och chattar på fbbb
/

Kommentarer

Postat av: NellieB

Publicerad 2011-04-15 22:00:46

Åh e d idag. Grattis på namnsdagen. <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela