everythinghorzes

Happi!

Publicerad 2011-04-05 21:53:15 i Okategoriserat,

Jätte nöjd över Borka men INTE Coolman!
Första lektionen: Han var skit seg i början vilket han brukar men det brukar oftast gå över så fort man börjar trava m.m
Men så blev det inte idag han var skit sur och bockade så jag flög fram på halsen och galoppera var det inte på tanken på:( Sen så var stigbygeln helt sandig så min fot gled ut hela tiden så jag var tvungen att stana för att få in foten i  stigbygeln när han väl hade kommit uupp i galopp!
Hoppas ni fattar jag är inte direkt bra på att förklara:)
Efter lektionen kom Greta så typ satt vi och läste serietidningar. Sen så gick vi ner till stallet och mockade och jag putsade min dojjor:) Medans Greta gosade med Pinnen♥
Sen så gjorde vi i ordning hästarna och byggde fram oså..
Träningen med borka gick awesome han var skiit pigg och han vägrade bara 2/3 gånger;))
Men den 24 april blir det hopp tävlign!!TAGGAA Jevlar vad tävlingsugen ja eeeeeeeeee!
Nu ska jag göra matteläxan och sen soooovaa:)
Godnatt och hoppas ni har haft en halvt lika bra dag som migg..
p.s jag typ svättades floder när jag red coolman för jag ´fick typ ta av mig alla kläder tillsslut hade jag bara linne xD

/Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela