everythinghorzes

HahhahhahahahaxD

Publicerad 2011-04-09 20:04:57 i Okategoriserat,

Sitter och typ tar bilder på mig själv med datorn. Här är en xD




hahhaahahahaha!


har inte hittat kameran så bilderna på grejorona kommer inte idag:(!
Imorgon så ska jag till hästarna <3
Var hos Natta förut vi typ  cyklade bara runt ;)
Nu ska jag  ättaaa har inte ätit sen elvaa,

Snart äter jag upp datorn xD nee så hungrig är jag inte <3
Ikväll blir det väll att sitta vid datorn  & kolla på tv eller något?:)

Hejjdå
/olivia






Kommentarer

Postat av: Miranda

Publicerad 2011-04-09 20:52:40

Vill du tävla om att bli veckans blogg?

http://ponniiehastarnas.blogg.se/2011/april/veckans-blogg.html#comment



:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela