everythinghorzes

"Gymkhana träning"

Publicerad 2011-04-28 22:05:18 i Okategoriserat,

Idag gymkhana tränade jag & Issa :) GRymt kull !
Vi red till en äng en bit ifrån Saras hus :)
ibörjan red vi bara runt lite sen ville Issa träna upphopp med Expo så gjorde vi en gren istället :)
Vet inte vad den heter men man ska lämna det man håller i handen till den andra & galoppera till en
hink & släppa det man har i handen. Sen ska man hoppa av & ta upp en sak lite längre bort & galoppera till
nästa i sitt  "lag" så gör den samma sak o.s.v
Så gjorde vi ett tag & dte var jätte kul :) Sen en gång när jag skulle hoppa upp på Lola
så låg jag på mage så börja hon galoppera fort sen bara hon tvärstannade & började beta så jag flög över halsen,Första gången jag ramlade av Lola :)
Men det gick bra för vi var ju på mjukt gräs ;)
Sen mötte vi Sara på vägen så stog vi & pratade med henne en stund sen gick vi tillbaka & fyllde på hö & Issa gav Lola sin mat :) Sen gick jag hem...


Alla borde pröva gymkhana,Det är super kul :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela