everythinghorzes

Gymkhana träning med bästa! <3

Publicerad 2011-04-30 22:55:58 i Okategoriserat,

Vi gick ner till hästarna igen vid halv sex..
Så ryktade jag Lola medans Isabelle var & hämtade en sadelgjord.
Sen red vi bort bakom bb-hallarna & tog fram gymkhana saker..
Så började vi med slalom, Lola var lite seg men det gick ändå jätte bra eftersom det avr förta gången jag gjorde "riktig" gymkhana :D
Så gjorde vi hippo,skräp & "låtsas muggflytt"& dendär sockgrenen fast med gummileksaker xD mer kommer jag inte på xD ;))
Nu ska jag sova,Vet inte vad jag hittar på... Isabelle & Felicia ska ta med  Expo & Lola till ett cawboy kalas så dom får pröva på & rida...

Detgårinteattbeskrivasåundebarduär!<3

Kommentarer

Postat av: t

Publicerad 2011-05-01 14:58:23

den är tyvärr redan avslutad, men det finns en ny chans här http://thildathebest.blogg.se/2011/may/vinnarna-av-dagens-blogg-ny-omgang.html#comment

KRAM! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela