everythinghorzes

Godmorgon♥

Publicerad 2011-04-19 10:06:39 i Okategoriserat,

Tack för alla fina kommentarer :D Man blir så glad♥
Syrran väckte mig precis för hon skulle på fotbolls-match..
Jag kanske ska ta en paus eftersom jag aldrig kommer på något att skriva:(
Men jag ska till hästarna lite senare och tyyp gosa med dom & så & jag tar med mig kameran:)
Sen klockan tre ska jag till långeberga så ska jag vara där till klockan nio:O

Detta var min sötnos när jag fick honom & han var bara 7 veckor♥

Man kan säga att han har växt!♥

Men om jag får myckey kommentarer så kanske jag hoppar över den där bloggpausen :D
/

Kommentarer

Postat av: L&E - Tävlingsryttarnaa

Publicerad 2011-04-19 11:41:23

Hej, jätte fin blogg! På våran blogg uppdaterar vi ofta, skriver om saker och ting runt hästar och deras liv. Något inlägg om hundar finns också :) Skriv gärna vad du tycker ska finnas med på våran blogg. Annars hoppas jag du lämnar ett hovavtryck innan du går :) Trevlig dag, / Linnea genom tavlingsryttarnaa

Postat av: Alwa palwa pytte palwa

Publicerad 2011-04-19 16:41:30

nej ta inte en paus från bloggandet

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela