everythinghorzes

Godmorgon!

Publicerad 2011-04-18 10:38:00 i Okategoriserat,

Vaknade klockan tjugo i åtta sen somnade jag om till klockan tio :)
Ska ta & äta något sen ska jag nog hålla på med Frodo efter ska jag till Greta sen ska jag hänga med på hennes ridning............ Imorgon så ska jag nog gå till hästarna innnan min ridning!
Nu sitter jag och kollar era bloggar :) Ni får gärna kommentera eran blogg så går jag in & kollar på den ;)



På torsdag ska jag till ullared !
* Ryktasaker
*ridbyxor
*Ridhandskar
*Saker till Frodo
*övrigt!

Hade bra
/olivia

Kommentarer

Postat av: L&E - Tävlingsryttarnaa

Publicerad 2011-04-18 13:55:56

Hejsan!

Väldigt fin blogg, vi kör uppdatering på våran blogg en gång varje timma om allt möjligt. Har du något förslag vad vi skulle kunna skriva om som skulle just få dig att läsa är du välkommen att höra av dig! Annars hoppas jag bara du lämnar ett hovavtryck på våran blogg! Trevlig dag // Linnea genom tävlingsryttarnaa

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela